Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 5, 2012
Image Size
44.1 KB
Resolution
860×416
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
732 (1 today)
Favourites
32 (who?)
Comments
18
Downloads
12
×
Gearbuster starring Bikeshorts by MacheteSaga Gearbuster starring Bikeshorts by MacheteSaga
a little mockup thing i've been working on and off the past week. not too bad, IMO.
Add a Comment:
 
:iconkinkymonstabox:
KinkyMonstaBox Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist General Artist
if u actually made this into a game u have my help :D
Reply
:iconlyonn:
Lyonn Featured By Owner May 7, 2012  Student Artist
Very impressive, I'm digging that suit.
Reply
:iconsinclarity:
Sinclarity Featured By Owner May 7, 2012  Student General Artist
Yeesh, your awesome work always inspires me the need to dust up on my programming skills as usual. xD Great job, this looks nice~
Reply
:iconironhardrebellion:
IronHardRebellion Featured By Owner May 5, 2012
This kinda reminds me of something like Super Metroid and Cave Story. And I wonder what the suit does.

Anyways, nice work, man
Reply
:iconorororor:
orororor Featured By Owner May 5, 2012
i like your spritework

very clean while remaining detailed

and y'don't cop out for crummy sprites and then say IT'S RETROOOO like those darn indie game developers
Reply
:iconmachetesaga:
MacheteSaga Featured By Owner May 5, 2012
to be fair animating something like this would be a NIGHTMARE
i dont dig how some indie games make the sprites really tiny then blow them up 400% and say it's retro

old school games had great graphics, not scaled up dustmites
Reply
:iconorororor:
orororor Featured By Owner May 5, 2012
oh yeah i'm not saying your an animation wizard or nothing, but the core spritework is ace chap

yeah i hate that too it makes me wanna PUKE
Reply
:icondigsbot:
digsBot Featured By Owner May 5, 2012  Hobbyist Filmographer
this looks damn good son
Reply
:iconfallenjrblue:
fallenjrblue Featured By Owner May 5, 2012
Very, Very Cool.

Love ye level design
Reply
:iconmachetesaga:
MacheteSaga Featured By Owner May 5, 2012
thanks!! it looks cramped but it's supposed to be kind of a deal like kirby and the amazing mirror or SoTN where it's just one huge interconnected world deal
Reply
Add a Comment: